نوشته شده توسط : chupgostarshargh

چاپ گستر شرق

شرکت چاپ گستر شرق با پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ افست رول ساخت کشور آلمان ، امکانات لازم برای چاپ در ده رنگ به روی انوع لیبل های پشت چسبدار شامل کاغذ گلاسه و متالایز پشت چسبدار و همچنین انواع فیلم های پشت چسبدار PE و PP و ترنسپارنت آماده ارائه خدمات به مشتریان است . 

 

منبع :

رول

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

خدمات ویژه به مشتریان

مشتریان جدید بدون سابقه همکاری

ما برای مشتریانی که برای اولین بار به مجموعه این شرکت برای تولید لیبل های مورد نیاز خود مراجعه می کند ، خدمات ویژه ای داریم . ما با کمال اشتیاق ، از اینکه بتوانیم توصیه های مفیدی را برای انتخاب صحیح و مناسب مواد اولیه و چسب برای لیبل های مورد درخواست آن ها انجام دهیم خوشحال می شویم .
لذا اولین قدم این است که از طریق تلفن  ، ایمیل و یا حضوری با ما تماس بگیرید و نیازهای خود را بیان نمائید تا ضمن پاسخگوئی به سوالات شما ، نسبت به لیبل خود بهترین مشاوره ها را از بخش فنی شرکت بگیرید .
منبع : 

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

لیبل و عبارت پشت چسبدار

roll

لیبل های پشت چسبدار  یا خود چسب ، از سه قسمت تشکیل شده است . ( رویه ، زیره ، چسب )
 
 Face material ( رویه ) :
 
رویه ها انواع مختلف دارد و نوع لیبل را با نام رویه آن می شناسند . در مجموع رویه های مورد استفاده در لیبل ها را به دو گروه کاغذی و فیلم می توان تقسیم بندی نمود که ضخامت آن ها متفاوت می باشد .
 
1)انواع کاغذ :
 
 کاغذ گلاسه : در داخل تولید می شود .
 
 کاغذ سوپر گلاس : از خارج تهیه می گردد . چاپ پذیری ( printaibility  ) نوع خارجی بالاتر می باشد .
 
  کاغذ متالایز نقره ای و طلائی : در داخل برای سفارشات خاص قابل تأمین است .
 
2) انواع فیلم :
 
فیلم ها مواد پلیمری هستند و در برابر آب مقاومت زیادی دارند و انعطاف پذیری ( flexibility ) بالائی دارند و در برابر انقباض و انبساط بستر ایستائی خود را حفظ می کنند .
 
 PE ( پلی اتیلن ) : در ایران نوع بسیار براق و سفید  یا سفید گچی آن مورد استفاده قرار می گیرد و نوع ترنسپارنت آن نیز قابل تهیه در داخل می باشد .این محصول ضد آب ، فوق العاده انعطاف پذیر است  .
 
 PP (پلی پروپلین ) صدفی : این محصول ضد آب و انعطاف پذیر ی خوبی دارد بیشترین نوع مورد استفاده ی آن ترنسپارنت و رنگ های صدفی و متالایز نقره ای آن می باشد که در داخل کشور قابل تهیه می باشد . .
 
 
 
 back paper  ( زیره )
 
عموماً از جنس کاغذ می باشد که به وسیله سلیکون پوشش داده می شود تا خاصیت رها کننده یافته و لذا لیبل به سادگی از آن جدا شود . به همین دلیل در ایران به کاغذ سیلیکون معروف است  به رنگ سفید و یا زرد با ضخامت 62 میکرون عرضه می شود و کیفیت آن در تولید بسیار موثر ولی در مصرف محصول تأثیر چندانی ندارد ....
منبع :

 چاپ گستر شرق



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

تاریخچه چاپ لیبل

همانطور که مستحضر هستید ، به باور خیلی از افراد و جوامع ، چاپ یکی از بزرگترین اتفاق های زندگی انسان بوده است .

تاریخچه چاپ و چاپ لیبل باز میگردد به سالیان دورتر که انسان توانست دستگاه چاپ و بعد ها دستگاه چاپ لیبل را تولید و اختراع نماید .

چاپ لیبل ، سابقه و تاریخچه بسیار عظیم و گسترده ای دارد و سالیان بسیار درازی را افراد گوناگون صرف اختراع دستگاه چاپ نموده اند .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه لیبل چگونه چاپ میشود و توسط چه دستگاهی عملیات مربوط به چاپ لیبل انجام میشود ؟

تاریخچه دستگاه چاپ لیبل و یا تاریخچه چاپ لیبل باز میگردد به زمانی که مخترعین این دستگاه توانستند آن را تولید نموده و کارایی های آن را به مردم معرفی نمایند .

به دستگاهی که عمل چاپ لیبل را انجام میدهد در زبان انگلیسی  ، اصطلاحا : Label Printer نیز گفته میشود .

در رابطه با نحوه کارکرد دستگاه چاپ لیبل نیز میبایست خدمتتان اعلام نماییم که این دستگاه چاپ لیبل ، یک پرینتر کامپیوتری میباشد که پس از اتصال به کامپیوتر قادر به انجام امور مربوط به چاپ خواهد بود .

البته در تاریخچه چاپ لیبل ، این روش و نحوه کارکرد ثبت نشده است و موارد مذکور در حال و زمان فعلی صدق میکند .

شایان ذکر است که بدانید ، لیبل در پرینتر های معمولی با پرینتر های چاپ لیبل تفاوت دارد و در دستگاه های چاپ لیبل نمیتوانید ازلیبل های مهمولی استفاده نمایید ، چرا که در چاپ لیبل ، دستگاه میبایست یک سری مکانیزم خاص را در روند کاری خود قرار داده و نسبت به آن اقدام کند .

 

منبع: لیبل،رول



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

پرینتر های چاپ لیبل

همانطور که مستحضر هستید ، برای استفاده از لیبل  در محصولات ، اماکن و بسته بندی های خود ، میبایست دستگاه چاپ لیبل و یا پرینتر چاپ لیبل را تهیه نموده و آن را مورد استفاده قرار بدهید .

اما برخی از نکات برای تهیه دستگاه چاپ لیبل ضروری بوده و دانستن آنها خالی از لطف نمیباشد .

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با پورت دستگاه چاپ لیبل خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

برای خرید  و تهیه دستگاه چاپ لیبل ، میبایست توجه پورت مصرفی در این دستگاه ها داشته باشید چرا که پورت دستگاه چاپ لیبل ، میتواند به شدت مهم باشد .

برخی از پورت های دستگاه چاپ لیبل عبارت اند از :

– پورت موازی

– پورت سریال

– پورت شبکه

– پورت یو اس بی

پورت موازی :

در این پورت که در بیشتر دستگاه های چاپ لیبل استفاده میشود ، مستقیم و استاندارد به پرینتر وصل شده و هیچ گونه وابستگی و نیاز به نصب درایور های پرینتر ندارد .

بنابرین ، عدم نیاز به نصب درایور و …. میتواند یک نقطه قوت برای این پورت به شمار آمده و باعث بشود که در بیشتر موارد و انتخاب ها در چاپ لیبل و دستگاه چاپ لیبل، از این پورت استفاده شود .

شاید برایتان سوال باشد که بدانید ، در مواقعی که از دستگاه های پرینتر و دستگاه های چاپ لیبل و رول زیادی استفاده میشود ، کدام یک از پورت ها میتواند کارایی بیشتری را داشته و مناسب واقع شود ؟

در جواب به این سوال میبایست خدمتتان اعلام نماییم که پورت شبکه میتواند بهترین انتخاب برای همچین اماکنی که نیاز به استفاده از تعداد زیاد دستگاه پرینتر میباشد بوده و میتواند نقش به سزایی را در تسریع بخشیدن به کار ها و امور مربوط به چاپ لیبل ببخشد .

 

منبع: لیبل،رول

 



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

امکانات چاپ

ماشین چاپ افست رول به نام ادلمند ( رولند ) ساخت کشور آلمان مدل 2007 ، 5 رنگ مرحله اول
سیستم Re-inserting جهت انجام 5 رنگ در مرحله دوم ، در واقع با این ماشین چاپ می توان تا 10 رنگ چاپ افست با بهترین کیفیت انجام داد .

ابعاد چاپ ( زینک ) 711 ×510 می باشد . عرض کاغذ تا 510 میلیمتر کات آف- گام 711 میلیمتر

 

امکانات پس از چاپ :

  •  ماشین های دایکات تخت
  •  ماشین سلفون کشی Hot foil stamp ( طلا و نقره کوب )
  •  ماشین UV

منبع: لیبل،رول



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chupgostarshargh

رول

ماشین هایی در گذشته اختراع شده اند که آنها را به نام دستگاه چاپ دوار مینامیدند .

در این روش ، تصویر و اطلاعاتی که قصد چاپ انها را داریم ، بر روی سیلندر های دستگاه ثبت شده است و دستگاه این قابلیت را به ما میدهد که تصاویر مورد نظر را بر روی اجناسی مانند کاغذ ، کارتون ، پلاستیک و ……. چاپ نماییم .

امروزه چاپ دوار یا چاپ رول با استفاده از روش ها و مدل های امروزی تر و جدید تری انجام میشود . این روش های سه گانه جدید در چاپ رول بدین شرح میباشند :

  • چاپ افست رول

  • چاپ فلکسوگرافی

  • چاپ فرونقش

شایان ذکر است که روند چاپ رول در تمامی مراحل سه گانه ای که در بالابه آنها اشاره نموده ایم ، توسط همان سیلندر هایی مذکور انجام میشود ، اما روش و ترتیب فرایند چاپ رول در این دستگاه ها کاملا متفاوت میباشد .

چاپ افست رول :

در این روش چاپ ، برای چاپ نمودن بر روی رول ، ابتدا تصاویر و اطلاعات بر روی سیلندر ثبت میشود ، سپس سیلندر به سطح کاغذ و یا ……. فشاری وارد ساخته و تصویر را ثبت میکند .

ماشین های چاپ افست معمولی که عموما برای چاپ رول نیز استفاده میشوند ، دارای چند استوانه در ساختار خود میباشند که هر یک از این بخش ها و استوانه ها کار و عمل مربوط به خود را انجام میدهد .

در روش افست ، برای چاپ تصاویر بر روی رول و یا … ابتدا تصاویر و اطلاعات مدنظر بر روی قسمتی از دستگاه که زینک نام دارد منتقل میشود و سپس بر روی اجناس چاپ میشود .

امید است که مقاله رول مورد توجه تان قرار گرفته باشد .

در مقاله رول ، قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با دستگاه چاپ رول و نحوه کارکرد آن خدمتتان ارائه نماییم .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، در نگاه کلی ، دستگاه چاپ رول از چند قسمت تشکیل شده و به صورت کلی به چه صورتی کار میکند ؟

 در جواب به این سوال میبایست خدمتتان عارض بشویم که به صورت کلی  ، دستگاه چاپ رول و یا ماشین آلات چاپ رول متشکل از چندین غلطک میباشند که پیوسته به یک دیگر ، یک کار و فعالیت خاص و مرتبط با انجام میدهند .

مهمترین وظیفه غلطک های دستگاه چاپ رول :

مهمترین وظیفه ای که غلطک ها در چاپ رول انجام میدهند ، ترکیب مرکبات در چاپ رول میباشد .

یعنی این که بعد از ترکیب و یکسان نمودن مرکبات ، آنها را بر روی صفحه فلزی دستگاه هدایت میسازد .

نقش غلطک ها در زینک دستگاه چاپ رول :

برخی از غلطک ها نقش مرطوب ساختن برخی از قسمت های صفحه زینک را دارند و برخی دیگر از غلطک ها وظیفه جلوگیری از مرطوب شدن قسمت های طرح دار زینک را دارا میباشند .

انواع افست :

افست آب الکل

افست خشک

افسب رول

هر یک از مدل های مختلف افست و انواع آن ها ، دارای محتویات گوناگون خود بوده و متشکل از اجناس گوناگونی میباشد .

امید است که این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد .

در مقاله رول قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با چاپ رول یا همان چاپ افست خدمتتان ارائه نماییم .

امید است که این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله بنمایید .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، علم شیمی در صنعت رول و چاپ رول نقش بسیار مهمی داشته و دارد.

در این میان شاید برایتان سوال باشد که بدانید ، ربط شیمی و چاپ رول از کجا بوده و چه رابطه ای بین علم شیمی و چاپ رولمیباشد ؟ ؟

در جواب به این سوال میبایست خدمتتان اعلام نماییم که همانطور که مستحضر هستید ، عمل چاپ رول و یا چاپ افست ، مستقیما با آب و مرکب در ارتباط بوده و در واقع به ترکیب آب و مرکب و درج آن بر روی صفحات فلزی ، چاپ رول یا چاپ افست گفته میشود .

به صفحات فلزی که در چاپ رول از آن ها استفاده شده و مواد شیمیایی و ترکیبات مصرفی بر روی آنها ریخته میشود ، اصلاحا زینک میگویند .

سطح ابتدایی زینک ها یا صفحات فلزی دستگاه های چاپ رول ، با استفاده از مواد شیمیایی اکسید شده و این نیز میتواند یک رابطه دیگر بین چاپ رول و مواد شیمیایی به شمار بیاید .

امروزه کمپانی ها و شرکت های بسیار متفاوت و گوناگونی نسبت به تولید دستگاه چاپ رول اقدام مینماید و دستگاه چاپ رول در کشور های گوناگونی صورت میگیرد .

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، نخستین شرکتی که موفق به ساخت دستگاه چاپ رول شده است ، کدام شرکت بوده و متعلق به چه کشوری میباشد ؟

در جواب به این سوال میبایست خدمتتان اعلام نماییم که اولین و نخستین دستگاه چاپ رول ، توسط شرکت هایدلبرگ طراحی و تولید گردیده است .

شرکت هایدلبرگ امروزه نیز در زمینه دستگاه چاپ رول و چاپ رول فعالیت داشته و از جمله شرکت های موفق در سطح دنیا به شمار میاید .

شرکت هایدلبرگ ، متعلق به کشور آلمان بوده و در واقع این کمپانی یک شرکت آلمانی به شمار میرود .

بنابرین از دستگاه چاپ رول ، برای اولین بار توسط کشور آلمان رونمایی شده است .

 

منبع: لیبل،رول



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()